Córka Oglądaj Online Cały film

Film oferuje naglące poczucie bliskości, poczynając od intensywnych (ale bez wyobraźni skomponowanych) zbliżeń Ledy. (Zdjęcie wykonała Hélène Louvart, która nakręciła takie wybitne filmy jak: „ Każdy ”, „ Szczury na plaży ”, „ Nigdy, rzadko, czasami , zawsze” i „ Szczęśliwy jak Lazzaro ”..”) Jednak wiele scen jest skomponowanych jedynie po to, aby zilustrować wydarzenia i nie dają poczucia fizycznej obecności i działania – nawet w scenach o decydującej fizyczności, jak gdy Leda bierze i chowa lalkę, wydarzenie, które film pozostawia niejednoznaczne, jakby decydujące moment ryzykował albo absurd, albo nikczemność. Sztuczność eksponowania tego obiektu i centralne znaczenie kradzieży dla postaci Ledy i fabuły woła o rzeczywistość z obu stron – fizycznie, z prostym i szczegółowym spojrzeniem, jak w dramacie kryminalnym, i psychologicznie, w odniesieniu do warstwy doświadczenia, pamięci i emocji Ledy. Zamiast tego wizualne i dramatyczne przybliżenia tworzą symbol, który niewiele znaczy poza filmową koncepcją literacką.
Jest bardzo dziwny moment, który sugeruje, jak drastycznie Gyllenhaal skraca postać Ledy. Kiedy w jednej z retrospekcji młodsza Leda mówi Joemu, że odchodzi, grozi, że odda dzieci ich babci, matce Ledy. Leda reaguje paniką, ogłaszając swoje dzieciństwo „czarną dziurą”, a także przerażeniem i pogardą, przypominając Joemu, że jej matka nigdy nie skończyła szkoły. W filmie uwaga ta wydaje się być nieświadomie klasyczna – nie brakuje kochających, mądrych i mądrych ludzi z niewielkim wykształceniem formalnym – i wydaje się dziwnie niespójna z portretem temperamentu Ledy, który konstruuje film.